你還記得嗎?
我問過【I just can't see where we are going....
而你回答【We will end up somewhere.....
但我更遲疑的說著【Perhaps we will end up somewhere different?!

Now that you are here.
Can you see where we are going?

在我們之間
永遠有著太多的人事物
就像是對的人總是遇到錯的時候?

如果我愛你,我會讓錯的時候變成對的時候?!
如果有緣分,即便錯過了,也會重逢在對的時候。

做主的人從來都沒那麼好
機會是要自己創造的
而幸福是靠自己努力爭取的



I can't see where we are going.

Maybe we won't end up somewhere different, but nowhere.......

原來,【錯的時候】一直存在你與我之間


arrow
arrow
    全站熱搜

    Hyun Liu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()